Kerteminde Ungdomsklub

Ungdomsklubber

OBS: Kerteminde Ungdomsklub er lige nu lukket. Vi håber at åbne op igen i det nye år. Tilmeld dig Kerteminde Ungdomsklub og kom og hæng ud med andre unge!

Medarbejder
Sofie Laasby
Kerteminde Byskole
Åben næste gang
torsdag 2. maj kl. 18:30-21:30
Åben sidste gang
torsdag 27. jun. kl. 18:30-21:30

Ungdomskluben er et sted hvor du kan mødes og hænge ud med andre unge. Du kan komme og gå som du vil, på de dage der passer dig. I kluben er der faciliteter, som Playstation, poolbord, bordtennis, fjernsyn til film og fodboldkampe og meget mere. Derudover arrangerer klubberne også forskellige aktiviteter og ture ud af huset. Der er altid minimum to af ungdomsskolens klubpersonale til stede i klubbens åbningstid, som står klar til at tage imod dig. Du er velkommen til at kigge forbi klubben et par gange inden de tilmelder sig. Herefter kan de tilmelde sig på kertemindeungdomsskole.dk eller få hjælp til det af klubpersonalet. Det er gratis at gå i ungdomsklub.

Kerteminde Ungdomsklub er lige nu lukket.

Generelle informationer

– i juni og juli måned er der sommerferielukket.

– I alle andre skoleferier er der også lukket.

• Masser af hygge!
  • Pool/bordtennis/bordfodbold
  • VR-headsets
  • Viaplay med film, serier og live sport
  • Brætspil
  • Ture ud af huset –
    • klubbesøg
    • badeland
    • strandture etc.
  • Kreativt værksted

Har du forslag til aktiviteter, så vil vi meget gerne høre, hvad du har lyst til at lave!

Kerteminde Ungdomsklub

Kerteminde Byskole
Nørregade 21
53oo Kerteminde
ukkerteminde@gmail.com

Følg os på instagram eller facebook, så du kan holde øje med hvad der sker i klubben!

instagram.com/kertemindeungdomsklub/

facebook.com/kertemindeungdomsklub