Mountainbike - Begynder

We love sport!

MOUNTAINBIKE MED UNGDOMSSKOLEN Vi har både cykler og hjelme...:-) Min. 4 deltagere før holdet bliver oprettet.

Medarbejder
Roman Lukasiewicz
Næste gang
lørdag 27. apr. kl. 8:00-16:00
Kulturhuset Fjorden - Regnar langesvej 1, 5300 Kerteminde
Aldersgrænse
Fra 7. klasse til 18 år.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

Er du begynder på cykel/mountainbike??

Så får du her chancen for at blive bedre.

Undervisningen foregår udvalgte steder i og omkring Kerteminde. Skal vi længere væk sørger vi for transport.

Du får mulighed for at køre på MBT-ruter og i diverse skove og stier.
Du vil blive undervist i tekniske færdigheder, få indblik i cyklens pleje og reparation.
Skolen har fede cykler og udstyr, men hvis du har egen cykel/hjelm - er det også helt ok.

Mød op i træningstøj og med godt humør:-)

Lørdag d. 27. april kl. 9.30 mødes vi her på Kulturhus Fjorden, Regnar Langesvej 1 i Kerteminde. Vi bruger lige noget tid på at snakke og planlægge dagen. Vi kører i Ungdomsskolens bus til hhv. Stige Ø og Elmelundsskoven og bruger dagen der:-) Vi er tilbage igen ca. kl. 16.00. Har du cykelhjelm selv må du gerne tage med, ellers har vi - og cykler har vi også... Husk mad og drikke til hele dagen.... - og har du en ven der vil med, er der stadig en plads ledig... Din lærer er Roman Lukasiewicz.

Medarbejder

Roman Lukasiewicz