65151770 // ungdomsskolen@kerteminde.dk

Wakeboard i Assens Cable Park - 13. september

We love sport!

Kom med til den nye Cable Park i Assens, hvor du vil få mulighed for at prøve kræfter med at stå på wakeboard 🏄‍♂️😎. I Assens Cable Park bliver du trukket rundt i parkens bassin af et kabel og det er vildt sjovt! Vi sørger for transport til Assens. Husk - det er GRATIS :-)

Medarbejder
Jeppe Ilskov
Afviklet onsdag 27. sep. kl. 15:45-21:00
Assens Cable Park
Aldersgrænse
Fra 7. klasse til 18 år.
Antal ledige pladser
Holdet er lukket for tilmelding

Beskrivelse

Kom med til den nye Cable Park i Assens, hvor du vil få mulighed for at prøve kræfter med at stå på wakeboard. I Assens Cable Park bliver du trukket rundt i parkens bassin af et kabel og det er vildt sjovt!

En dygtig instruktør vil undervise dig i:

• Vandstart
  • Overfart til den anden ende af bassinet
  • Vending og returfart til udgangsstedet
  • Tricks hvis du bliver dygtig nok 

Der er 8 pladser på holdet og vi tager til Assens 3 tirsdage i træk, så du kan blive ekstra sej til at stå på wakeboard.

Alt er GRATIS og inkluderer tur med bus til Assens, udlån af våddragt og wakeboard og undervisning af en instruktør. Du skal huske badetøj og håndklæde.

Vi kører afsted fra Kulturhus Fjorden i Kerteminde kl. 14.45 og er hjemme ca. 19. Det giver os ca. 2 timer på banen.

Så tilmeld dig holdet og få en FED oplevelse!

Medarbejder

Jeppe Ilskov

Dato Tid Sted
onsdag 13. sep. 15:45 - 21:00 Assens Cable Park