SUP

We love sport!

Skal du med ud og prøve kræfter med SUP?

Aldersgrænse
Fra 7. klasse til 18 år.
Antal ledige pladser
Der er 3 pladser tilbage.

Skal du med ud at prøve kræfter med stand up paddle eller har du lyst til at se på og hænge ud ved vandet?
Der vil være mulighed for begge dele om tirsdagen. Vi mødes altid i Kerteminde ved Kulturhus Fjorden hvis man har tilmeldt sig SUP, hvor vi herfra vil finde en våddragt og et par sko hvis du ønsker det. Derefter vil vi tage et paddleboard og redningsvest under armen og gå ned til vandet.
Hvis du bare vil ned og kigge og være sammen med venner kommer du bare ned! 12

Hvor går vi i vandet fra?

På den anden side af Kulturhus Fjorden. For enden af Vestergade som fører til blind vej. Der er en lille perle, hvori vi kan komme ned i Fjorden.

Hvad kan du forvente?

Først og fremmest en hel masse sjov og grin. Du vil lære at være på boardet og finde balancen. Når det er på plads, kigger vi forskellige tag så du kan komme fremad, vende dig rundt mv. Vi vil lære dig, at lave redninger og ikke mindst en masse leg.

Hvad forventer vi af dig?

At du kan svømme og ved hvordan man begår sig ved vandet. At du lytter og har respekt for alle omkring dig. At du fortæller ved begyndelsen, hvis du har sygdom/handicap eller tager livsvigtig medicin.

Til sidst, at du har en underskrift med fra dine forældre eller værger, at det er ok, at du tager på vandet.

Vi glæder os meget til at se dig!